Trusted Brand

Lead photo

Već šestu godinu za redom robna marka Dukat proglašena je najpouzdanijom robnom markom mlijeka i mliječnih proizvoda u Hrvatskoj.

Dukat je proglašen najpouzdanijom robnom markom u kategoriji mlijeka i mliječnih proizvoda u istraživanju Trusted Brand za 2012. godinu, s udjelom od 49,4% glasova potrošača.

Dukatu je ovo već šesto Trusted Brand priznanje i jedina je robna marka koja ga nosi u domaćoj mliječnoj industriji.  

Cilj Trusted Brand istraživanja je otkriti kojim robnim markama potrošači najviše vjeruju, a u Hrvatskoj ga od 2007. godine provodi časopis Reader's Digest u suradnji s britanskom agencijom za istraživanje tržišta Wyman Dillon. Ovogodišnje istraživanje o povjerenju potrošača prema robnim markama provedeno je u 15 europskih zemalja.

Hrvatski potrošači Trusted Brand priznanje Dukatu dodjeljuju iz godine u godinu, a upravo je njihovo mišljenje najveća vrijednost ovog priznanja.