Mlijeko je namirnica koja povećava osjećaj sitosti, smanjuje napetost koja se javlja s osjećajem gladi, ali istodobno organizmu osigurava esencijalne hranjive tvari poput kalcija i vitamina D.
Sve one koji vode brigu o unosu kalorija zainteresirat će
studija objavljena prije nepunih godinu dana u jednom znanstvenom
časopisu gdje je utvrđeno da konzumiranje nemasnog mlijeka za
zajutrak povoljno djeluje na regulaciju tjelesne mase.
Rezultat je 9% manji unos hrane za ručak. I, iako se na prvi
pogled tih 9% ne čini mnogo, autori studije upozoravaju da se taj
rezultat svakako treba promatrati na duge staze.
Uostalom, mršavljenje i debljanje rezultat su višegodišnjeg
režima prehrane, pa se za reguliranje tjelesne težine preporuča
ista metoda - dugoročno i redovito konzumiranje mlijeka za
zajutrak!