Rezultati istraživanja američkih znanstvenika sa sveučilišta University of Tennessee pokazuju da konzumacija jogurta pomaže u reduciranju masnog tkiva u organizmu.
Istraživanjem je utvrđeno da su odrasle pretile osobe koje su, u
sklopu dijete s reduciranim unosom kalorija, svakodnevno pile tri
jogurta sa smanjenim udjelom mliječne masti više smanjile tjelesnu
težinu u odnosu na ispitanike na dijeti koji ga nisu
konzumirali.
Osim smanjenja tjelesne težine, kod ispitanika koji su u sklopu
dijetalne prehrane konzumirali jogurt sa smanjenim udjelom mliječne
masti zabilježeno je i reduciranje masnog tkiva, posebice u
predjelu trbuha.
Za uspjeh dijeta sa smanjenim unosom kalorija potrebna je i
svakodnevna fizička aktivnost. Naime, uravnotežena i raznovrsna
prehrana te zdrav način života koji podrazumijeva kretanje;
hodanje, trčanje, bavljenje sportom i slične tjelesne aktivnosti,
najbolji su saveznici u postizanju i očuvanju dobre linije, ali i
zdravlja organizma.
Osim što su ukusni i osvježavajućeg okusa, jogurte je poželjno
uvrstiti u svakodnevnu prehranu jer su izvor mliječnih bjelančevina
i mliječnog šećera. Svi koji žele pripaziti na svoju liniju u
prehranu bi trebali uvrstiti Dukat tekući jogurt sa 0,5% mliječne
masti te ab kulturu natur ili ab kulturu s voćnim okusom sa samo
0,1% mliječne masti.