Doručak i održavanje tjelesne mase

Manjak vremena često je isprika za preskakanje doručka, no jeste li znali da upravo redovito doručkovanje pomaže u održavanju poželjne tjelesne mase?
Doručak i održavanje tjelesne mase

Doručkovanje i kontinuirana konzumacija hrane tijekom dana pomažu postizanju i održavanju poželjne tjelesne mase. Međutim, mnogi ljudi, u želji za postizanjem vitkosti, izbacuju doručak iz svoje prehrane misleći da će na taj način skinuti suvišne kilograme.

No, najčešće se događa upravo suprotno! Preskakanje doručka dovodi do prejedanja tijekom dana, a često se događa da zbog neprikladnog odabira namirnica pretjeramo u energetskom unosu, što u konačnici dovodi do nakupljanja masnoća u tijelu i povećanja tjelesne mase.

Rezultati mnogih studija pokazali su da je preskakanje doručka sasvim neučinkovita metoda za mršavljenje te je čak znanstveno dokazano da među osobama koje ne doručkuju ima mnogo onih s povećanom tjelesnom masom.
Manjak vremena najčešća je isprika za preskakanje doručka, no za pripremu kvalitetnog doručka dovoljno vam je približno pet minuta. Odvojite to vrijeme za sebe!

Ako želite niskokaloričan doručak, odaberite kukuruzne, zobene ili pšenične pahuljice i prelijte ih mlijekom ili fermentiranim mliječnim proizvodima s niskom udjelom mliječne masti.
Ako pak želite visokokaloričan doručak, odaberite muesli s dodanim komadićima voća, orašastim plodovima i čokoladom te ih prelijte mlijekom ili jogurtom s višim udjelom mliječne masti.
Odličan je odabir i integralno pecivo s namazom, sirom, nemasnom šunkom ili povrćem po želji. Svakom je doručku dobro dodati i voće po želji ili svježi voćni sok.

Stoga, ne preskačite doručak! Posvetite mu nekoliko minuta, uživajte u njemu i sjetite se one stare poslovice: "Doručkuj kao kralj..."!